هزینه های تمامی کار های سئو چقدر میشود؟
امروز میخواهیم در این مقاله درباره هزینه های سئو بپردازیم دوستان عزیز این مقاله 2 بخش دارد. بخش اول آن در مورد درآمد سئوکار و متخصص سئو است و بخش دوم در مورد اینکه اصلا سئوکار کیست، چه تخصصی هایی باید داشته و… . اگر در مورد سئو دانش کافی ندارید، بهتر است ابتدا بخش دوم مقاله را بخوانید اما اگر صرفا به دنبال این هستید که ببینید درآمد کارشناس سئو در ایران و خارج ایران چقدر است، از همین جا شروع کنید. کلمات کلیدی سایت چیست
برای بررسی میزان درامد سئوکار که قصد استخدام در شرکتی را دارد، به جای تئوری پردازی اجازه دهید با هم چند نمونه درخواست استخدام سئوکار را بررسی کنیم. قیمت سئو و بهینه سازی
توجه داشته باشید مبالغ گفته شده مربوط به خردادماه سال 1400 بوده و برای ماه های ابتدایی استخدام است. (به این معنی که معمولا در شرکت ها بعد از مدتی حقوق افزایش می یابد). سئو سایت تهران
بیشتر بدانید: همه چیز درباره سئو
آژانسها و شرکتهای بازاریابی دیجیتال زیادی وجود دارند که خدمات متنوعی را در این حوزه ارائه میدهند. هدف همهی آنها هم افزایش ترافیک ارگانیک وبسایت شما است. ما قبلا به طور مفصل در مورد “خدمات سئو” صحبت کردهایم ولی برای اینکه یک دید کلی کوتاه به موضوع داشته باشید، مجدد این خدمات را بررسی میکنیم. فقط قبل از بررسی خدمات، مدلهای مختلف تعیین قیمت سئو و ارائه خدمات را معرفی میکنیم. شما باید قبل از تصمیمگیری در مورد سرویسهای پیشنهادی، بررسی کنید که در هر مدل تعیین هزینه سئو، چه مواردی با چه ویژگیهایی گنجانده شده است. چون هر تیم یا مشاور سئو، استراتژی و روند متفاوتی دارد.
• قیمت سئو سایت به صورت ساعتی
بیشتر فریلنسرها یا پیمانکاران مستقل هزینه SEO را به صورت ساعتی برای مشتریان کوچک و خرده پروژهها تعیین میکنند. آژانسها و تیمهای دیجیتال مارکتینگ خیلی به ندرت از این گزینه استفاده میکنند.
هزینههای این مدل بر اساس ساعتهایی که روی پروژه کار انجام میشود تعیین خواهد شد. اگر مایل به انتخاب چنین مدلی هستید، حتما از پیمانکار خود گزارش کار بگیرید تا مطمئن شوید صورت حساب پرداختی شما با خدمات ارائه شده مطابقت داشته باشد. بهتر است اگر خدمات محدودی مانند نوشتن یا تولید محتوا، تعیین موضوع محتوا و یا پیدا کردن کلمات کلیدی را نیاز دارید، از چنین مدلی استفاده کنید. در غیر اینصورت هزینه SEO بیشتری باید بپردازید.
• هزینه سئو سایت به صورت ماهانه
آژانسهای دیجیتال مارکتینگ نسبتا بزرگ، معمولا قرارداد ماهیانه دارند و هزینهها را ماهانه دریافت میکنند. با این مدل، شرایط کار و رشد سایت را میسنجند و نسبت به نتیجه پیادهسازی استراتژی تعیین شده، روی نقاط ضعف و قوت کار سرمایهگذاری میکنند. شما قراردادی را امضا میکنید که مطابق آن، یک هزینه ثابت برای حفظ و انجام خدمات آژانس روی وبسایت شما تعیین میشود. میتوانید نسبت به عملکرد در ماه بعد این هزینه را کاهش یا افزایش دهید.
پکیجهای ماهانه سئو اغلب شامل مجموعهای از خدمات هستند. مثلا ممکن است شما برای دریافت خدماتی مثل تحقیق کلمات کلیدی، محتوا نویسی، ممیزی فنی (تکنیکال) و لینکسازی داخلی هزینه پرداخت کنید. شخص دیگری علاوهبر این خدمات، به لینکسازی خارجی و ارزیابی رقبا نیز نیاز داشته باشد.
” با آژانسی همکاری کنید که پکیجهای خدماتی انعطافپذیری به شما ارائه دهند.”
اینکه شما خدمات اختصاصی خودتان را دریافت کنید، یک ویژگی مهم است که فقط آژانسهای خلاق و ماهر آن را دارند. شما موقع کار با این تیمها میتوانید هزینه سئو ماهانه خود را به صورت توافقی تعیین کنید.