الگوریتم مرغ مگس خوار چیست؟
سال ها پیش از این ساخته شده اند اما به دلایلی مختلفی امروزه این الگوریتمها تعداد بیشتری داشته و در فواصل زمانی کوتاه، مطابق با نیاز و ایجاد رضایتمندی در کاربران، آپدیت میشوند. در واقع، الگوریتمها مجموعهای از قواعد هستند که سئو سازی چیست با کمک آنها میتواند بهترین و نزدیک ترین نتیجه را به چیزی که کاربر سرچ کرده است، نمایش دهد.
گوگل بدون استفاده از الگوریتمهایش، به مکانی بینظم و پر آشوب تبدیل میشود و دقیقا به بخاطر آشفتگیهای فراوان ناشی از اسپمها و تبلیغات بود که برای نجات کاربران، الگوریتمهای مختلفی را طراحی کرد. الگوریتم مرغ مگس خوار از آن دسته قوانینی است که موجب نجات کاربران در میان حجم وسیعی از محتواهای آشفته گوگل شد.
مدام بازخوردهای محتوا را آنالیز کنید:
معیارهای محتوای خود را مدام چک کنید. بدانید چه میزان ترافیک و تعامل را به وبسایت شما افزوده و چه تاثیری روی سئو سایت داشته است. با این کار شما دید دقیقتری به تاثیر و نتیجه محتوای خود خواهید داشت. با کمک آنالیز منظم، استراتژی مناسب خدمات سئو در تهران شما مشخص خواهد شد و به مرور توجه الگوریتم مرغ مگسخوار را به وبسایت و محتوای خود جلب میکنید.
طول محتوا را متفاوت در نظر بگیرید:
لطفا از تک بعدی بودن دست بردارید چون مخاطبهای شما تک بعدی نیستند. بعضی افراد از خواندن محتواهای کوتاه لذت میبرند و بعضی دیگر هم عموما برای دریافت کامل و دقیق اطلاعات، ترجیح میدهند یک مقالهی طولانی را مطالعه کنند. بنابراین برای جذب هر دو گروه، بهتر است محتواهای طولانی و کوتاه را در کنار هم روی و به صورت مخلوط در پیدا کردن کلمه کلیدی سئو خود قرار دهید.
” موقع تولید محتوا، مثل یک ربات عمل نکنید. شما انسان هستید و مخاطب شما هم انسانهای دیگر هستند. قواعد خشک و منسوخ شده تولید محتوا را دور بریزید.”
بیشتر بدانید: قیمت سئو برای سایت
تولید محتوای بصری را فراموش نکنید:
محتواها و مقالههای عمیق و طولانی یکی از بهترین راهکارها برای بررسی موضوعات پیچیده هستند. اما گاهی اوقات افراد نیاز دارند تا خیلی سریع اصل مطلب را متوجه شوند. اینجاست که باید از محتواهای بصری استفاده کنید. اینفوگرافیکها، ویدئوها و حتی عناصر بصری سادهای مثل نمودارها و جداول میتوانند کمک بزرگی برای رساندن مفهوم محتوای شما باشند. در اصل شما با استفاده از این عناصر میتوانید مسائل پیچیده را سریع و ساده مورد بررسی قرار دهید.
از زبان مناسب موضوع استفاده کنید:
چیزی که برخی از وبسایتها اصلا به آن توجه ندارند، استفاده از زبان مناسب صنعت و حوزه فعالیت آنها در تولید محتوا است. کاملا درست است که محتوا باید برای همه مخاطبان بالقوه قابل درک و خواندن باشد، اما دلیل نمیشود که بترسید و از اصطلاحات تخصصی در شرح موضوع و تولی محتوا استفاده نکنید.
مرغ مگسخوار گوگل توجه ویژهای به اصطلاحات کاربردی و تخصصی دارد. محتوایی که شامل اصطلاحات مناسب باشد، میتواند به گوگل نشان دهد تا چه اندازه سایت شما معتبر و ارزشمند است. به این ترتیب بیشتر از رقبای خود در معرض دید مخاطبان قرار خواهید گرفت.
· ارتباط صحیح بین کلمات کلیدی و محتوا ایجاد کنید:
محتوایی ایجاد کنید که از کلمه کلیدی به صورت طبیعی در سراسر آن استفاده شده باشد. حتما دقت کنید در تگهای H1 و H2 و بدنه محتوا کلمه کلیدی مناسب وجود داشته باشد. همچنین کلمه کلیدی باید در تگهای متا و alt تصاویر هم استفاده شود تا برای بازدیدکنندگان احتمالی و گوگل موضوع سایت شما بسیار واضح باشد. از کلمات کلیدی مرتبط با موضوع اصلی محتوا و کلمه کلیدی اصلی در محتوای خود استفاده کنید تا گوگل متوجه شود مطلب ارائه شده در وبسایت شما ارتباط موثر و بیشتری با موضوع سرچ کاربر دارد.