وبلاگ جمع جور برای علاقه مندان به مطالب عمومی وب

  • خانه 
  • موضوعات 
  • آرشیوها 
  • آخرین نظرات 

قیمت خدمات SEO چطور تعیین می‌شود؟

30 تیر 1401 توسط netware netware

همه چیز در مورد هزینه سئو: قیمت SEO چطور تعیین می‌شود؟
سئو بخش حیاتی دیجیتال مارکتینگ است. هزینه سئو بخش حل شده‌ای در بین دغدغه‌های صاحبین کسب و کارهای نسبتا بزرگ و بزرگ است. اما کسب و کارهای کوچک اغلب از آن غافل می‌شوند و فقط 50 درصد از آن‌ها روی این بخش سرمایه‌گذاری می‌کنند. همین آمار نشان می‌دهد که آن‌ها نمی‌دانند چطور باید خدمات دریافتی خود را تعیین کنند و تقریبا فرآیند قیمت‌گذاری را بسیار پیچیده می‌بینند.

قطعا شما برای اینکه با دقت بیشتری هزینه‌های پرداختی خود را کنترل کنید و یا برای اینکه بدانید چه مقداری هزینه و قیمت سئو منطقی است، در حال مطالعه‌ی این مطلب هستید. به طور کلی هیچ استانداردی برای تعیین قیمت SEO وجود ندارد. هر تیم و آژانسی می‌تواند طبق سلیقه و شرایط کاری خودش نرخ کار و خدمات را تعیین کند. یعنی این خود شما هستید که باید از بین گزینه‌های پیش رو انتخاب کنید، کدام آژانس خدمات SEO را در حد عالی و با هزینه معقول ارائه می‌دهد.

 

چرا برای خدمات سئو هزینه کنیم؟
حدود 5.6 میلیارد سرچ در طول هر روز اتفاق می‌افتد و اکثر مردم در اولین صفحه نتایج متوقف می‌شوند. یعنی فقط ترافیک کاربر به سمت محتواهای همان صفحه اول سرچ گوگل می‌رود. بنابراین اینکه روی سئو سایت سرمایه‌گذاری کنید و رتبه‌ی سایت خود را ارتقاء دهید، معقولانه‌ترین کار ممکن است.

 

ما در این بخش مدل‌های ارائه خدمات را بررسی می‌کنیم و به شما می‌گوییم که موقع عقد قرارداد با آژانس مورد نظر، چه نکاتی را در نظر بگیرید تا هزینه اضافی نداشته باشید.

مدل‌های قیمت‌گذاری خدمات و تعیین هزینه SEO
آژانس‌ها و شرکت‌های بازاریابی دیجیتال زیادی وجود دارند که خدمات متنوعی را در این حوزه ارائه می‌دهند. هدف همه‌ی آن‌ها هم افزایش ترافیک ارگانیک وب‌سایت شما است. ما قبلا به طور مفصل در مورد “خدمات سئو” صحبت کرده‌ایم ولی برای اینکه یک دید کلی کوتاه به موضوع  داشته باشید، مجدد این خدمات را بررسی می‌کنیم.

فقط قبل از بررسی خدمات، مدل‌های مختلف تعیین قیمت SEO و ارائه خدمات را معرفی می‌کنیم. شما باید قبل از تصمیم‌گیری در مورد سرویس‌های پیشنهادی، بررسی کنید که در هر مدل تعیین هزینه سئو، چه مواردی با چه ویژگی‌هایی گنجانده شده است. چون هر تیم یا مشاور سئو، استراتژی و روند متفاوتی دارد.

·       هزینه SEO سایت به صورت ساعتی
بیشتر فریلنسرها یا پیمانکاران مستقل  هزینه SEO را به صورت ساعتی برای مشتریان کوچک و خرده پروژه‌ها تعیین می‌کنند. آژانس‌ها و تیم‌های دیجیتال مارکتینگ خیلی به ندرت از این گزینه استفاده می‌کنند.

هزینه‌های این مدل بر اساس ساعت‌هایی که روی پروژه کار انجام می‌شود تعیین خواهد شد. اگر مایل به انتخاب چنین مدلی هستید، حتما از پیمانکار خود گزارش کار بگیرید تا مطمئن شوید صورت حساب پرداختی شما با خدمات ارائه شده مطابقت داشته باشد. بهتر است اگر خدمات محدودی مانند نوشتن یا تولید محتوا، تعیین موضوع محتوا و یا پیدا کردن کلمات کلیدی را نیاز دارید، از چنین مدلی استفاده کنید. در غیر اینصورت هزینه SEO بیشتری باید بپردازید.

·       هزینه سئو سایت به صورت ماهانه
آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ نسبتا بزرگ، معمولا قرارداد ماهیانه دارند و هزینه‌ها را ماهانه دریافت می‌کنند. با این مدل شرایط کار و رشد سایت را می‌سنجند و نسبت به نتیجه پیاده‌سازی استراتژی تعیین شده، روی نقاط ضعف و قوت کار سرمایه‌گذاری می‌کنند. شما قراردادی را امضا می‌کنید که مطابق آن، یک هزینه ثابت برای حفظ و انجام خدمات آژانس‌ روی وب‌سایت شما تعیین می‌شود. می‌توانید نسبت به عملکرد در ماه بعد این هزینه را کاهش یا افزایش دهید.

 

مطلب قبلی
مطلب بعدی
 نظر دهید »

موضوعات: بدون موضوع لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...

فید نظر برای این مطلب

دی 1404
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

وبلاگ جمع جور برای علاقه مندان به مطالب عمومی وب

جستجو

موضوعات

  • همه
  • Epilepsy
  • Rubella
  • psoriasis
  • ئاوسانی خوێنھێنەرەکان
  • بدون موضوع
  • هیمۆفیلیا

فیدهای XML

  • RSS 2.0: مطالب, نظرات
  • Atom: مطالب, نظرات
  • RDF: مطالب, نظرات
  • RSS 0.92: مطالب, نظرات
  • _sitemap: مطالب, نظرات
RSS چیست؟

پیوندهای وبلاگ

  • نەشتەرگەری
  • دوکتۆر گیان
  • زانیاری پزیشکی
  • دوکتۆر گیان
  • فروشگاه اینترنتی الگانسیت
  • کوثربلاگ سرویس وبلاگ نویسی بانوان
  • تماس